6. februar 2013

Timers redigering


I går, brugte jeg flere timer på at redigere et billede. Meningen var at jeg ville have et tigerhoved, eller pandahoved over mit eget hoved - men det gik hele tiden i fisk. Faktisk gik det kun i fisk pga. transparent, og så manglede jeg også nogen bedre programmer til at lave det ordenligt. Meningen med billedet var at bruge det som profilbillede, på facebook - synes det er så nederen ikke at have noget profilbillede på facebook, så jeg manglede ligesom et.

Det endte dog med, efter 4 timers redigering, hvis ikke mere, at jeg bare valgte at redigere det lidt i kontrasten, dybde, og farve. Er egentlig rimlig tilfreds med resultatet  Har dog alt for meget serious face på, da jeg ikke troede jeg ville bruge billedet - og mit hår sidder heller ikke godt derpå. Men hvad fanden.. naturligt.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne prøve at redigere det billede til dig, hvis du fortæller mig nøjagtigt, hvordan du gerne vil have det :-D.

    SvarSlet
  2. Årh hvor er du sød! Jeg sender lige et par eksempler til dig over skype! ;)

    SvarSlet