11. februar 2013

Mascara og Parfume






Hey bloggen,

jeg er ikke den slags pige som går med make-up eller parfume hver dag, men når jeg gør, så bruger jeg nogen af disse ting.
De to første mascara bruger jeg meget sjælendt, da jeg ikke er vant til dem, og så syntes jeg egentlig også at den pinke er rimlig dårlig, men somme tider er den god til lige at få farvet alle øjenvipperne. Den sorte med det røde skrift er faktisk lidt dårlig - men alligevel bruger jeg den engang imellem. Den sidste mascara, den er jeg virkelig glad for! Jeg mener jeg fik den af min storebror i julegave 2011, eller noget.. Den har holdt så længe, fordi jeg ikke bruger mascara særlig tit. Der var et tidspunkt hvor jeg brugte det næsten hver dag, samt eyeliner, men det gik jeg fra, da jeg syntes det tog for lang tid om morgen, og syntes egentlig heller ikke rigtig at jeg behøvede det. Men, det nu dejligt nok med make-up engang imellem.

Min duft.. åhh gud hvor jeg elsker den første, der hedder Sexy Girafit. Jeg fik den at min moster der var kommet hjem fra Egypten tror jeg det var, og faktisk troede jeg ikke den ville være så god. Men det er virkelig en sød duft den har. Har den tit på, på arbejde, trods det der sikkert er ingen der vil kunne dufte den udover mig selv.
Den grønne der hedder Be Delicate er lidt stærk, eller hvad man nu siger, men den er jeg også helt vild med! Jeg købte den i en parfume butik nede i Belgien da jeg var der med Comenius protjekt i tiende klasse. Jeg bruger den ikke lige nu, eftersom jeg har Sexy Girafit, men den vil blive brugt igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar