29. januar 2013

Hercules The Legendary Journeys




Yes, så har jeg modtaget mine to sæsoner med Hercules The Legendary Journeys! Jeg havde tjent nogen point op inde på www.pointshop.dk, og ville derfor bruge nogen, og så faldt jeg over disse to sæsoner. Da jeg var omkring de 12-13 år, vågnede jeg klokken 06.00 om morgen, for at se den serie på kanal 5. Derefter kom der et afsnit af Xena The Warrior Princess, som jeg også fulgte med i.

I sommers, da jeg var i Hals på campingtur, fandt jeg tre sæsoner af Xena The Warrior Princess - jeg fik alle tre sæsoner for 150 kr. De kostede normalt 100 kr. pr. sæson, men der var halv pris, lige netop den uge jeg var i Hals - det var nu meget lækkert.
Der er flere sæsoner af Hercules The Legendary Journeys, men dem må jeg så selv købe, eftersom de ikke var på Pointshop.

Jeg vil helt klart anbefale siden. Godt nok kan det tage tid før man får sin varer, men det er som det står inde på siden, heller ikke selve ponitshop der har varene. Det er leverandører. Det er let tidsfordriv at være inde på pointshop - man kan klikke sig ind på nogen hjemmesider, og så få et antal points. Man kan besvare spørgeskemaer, man kan blogge, deltage i konkurrencer eller like ting nogen sider på facebook.

Jeg har nu handlet der inde 3 gange, og jeg vil da sige jeg er tilfreds med det jeg har fået! Der er rigtig mange forskellige ting der inde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar