12. oktober 2012

Skole, arbejde og en hvis dreng



Jeg er igen meget optaget af nogen ting. Lige pt. er det meget skolearbejde, og arbejde (Fakta). I kunne i sidste uge læse om hvor jeg havde været henne i weekenden, og der skal jeg hen igen - jeg skal til Vejen igen, for at møde en ven. Denne gang er det dog efterårsferie, og ikke bare en weekend, hvor jeg skal ned til  min ven. Min mor har været så irriterende på det seneste, fordi jeg er på internettet til midnat hver dag, så hun har den seneste tid slukket nettet klokken 23.00. Men min mor har været så flink og tilbyde mig, at hun kører mig til Vejen søndag, så jeg kan være sammen med min ven.

Synes det er vold nice, eftersom jeg ikke har penge til tog, for at komme til Vejen - men det at min mor så tilbyder at køre mig, er bare lovelyyyyyy. Hen over ugen skal jeg dog arbejde torsdag, og så skal jeg faktisk også arbejde i dag (Lørdag)

(Random billede..) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar