8. oktober 2012

Polyvore




Amanda sweater   300 DKK - ginatricot.com |  Rivets Detail Knee Leggins  175 DKK - romwe.comVans Authentic Slim Van Doren Blue/Parrot Green Shoes 315 DKK - zumiez.com | Aimee Gold & Silver Studded Duffle Bag  320 DKK - boohoo.com80s - Walker Large Circle Frame Sunglasses  69 DKK - ocshades.com
De ting der er på billedet er skrevet ned på engelsk, fordi jeg bare har kopieret det. Til næste gang vil jeg oversætte det til dansk. 

Jeg har på lidt over en time, prøvet at få Polyvore til at fungere - så jeg kan få et outfit direkte herind på bloggen, men jeg kan ikke få det til at fungere. Der vil lidt senere i dag være en Polyvore gadget, så man kan trykke på billedet, og så komme direkte til min Polyvore. 

Til jer der læser min blog, I må meget gerne følge mig på Bloglovin' - det kan I gøre ved at trykke på billedet nede i bunden af bloggen, hvor der står ''Bloglovin'' og så komme direkte til min Bloglovin' og bare trykke follow.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar