18. oktober 2012

Ferien var planlagt



(Billede taget på vej til Vejen)
Lige inden ferien begyndte var den allerede spækket med aftaler! Fra søndag til onsdag, tog jeg til Vejen, for at være sammen med en ven. Onsdag aften kom jeg hjem, og skulle så op på arbejde torsdag klokken 16.00 til 22.15. Fredag som er imorgen, skal jeg til frisøren, og senere over til en veninde for at fejre hendes fødselsdag, som nu er pænt lang tid siden nu. Lørdag tager jeg til Sæby, hvor jeg skal fejre en kammerats 18 års fødselsdag  og sikkert også overnatte der, da det bliver sent når vi skal hjemad. Søndag står den på lektier, afleveringer og så skal jeg også have ordnet noget med mine skolefotos.

Men.. fordi min ferie er spækket op (har været det) har det alligevel været meget hyggeligt alt sammen. Ser ikke frem til at komme i skole igen, og begynde med lektier osv. men jeg glæder mig til at se min klasse igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar