7. oktober 2012

Fra Vejen til Aalborg



Hej læsere

Jeg har tilbragt min weekend sammen med en helt igennem uhmm dreng. Weekenden har været så fantastisk, og det er bestemt ikke en jeg kommer til at glemme lige forløbelig. Meningen var at vi skulle holde LAN - hvor man bare sidder og gamer hele natten. Tror jeg fik gamet i like en time eller noget - ikke fordi jeg ikke ville, men der var bare lige noget andet der var mere hyggeligt.

Vi var sammen med to af hans venner i starten, men så senere tog hans venner hjem, og så kom der en senere, der skulle overnatte hele weekenden, sammen med ham og mig. Den weekend er uforglemmelig!

Ligenu sidder jeg i tog, fordi jeg er på vej hjem fra Vejen. Er hjemme ved en 8 tiden i aften, så der er rimlig lang tid til jeg er i Aalborg. Men det at sidde i tog i så lang tid betyder ikke det store - de penge, den tid og så meget andet der er brugt på det, har været det værd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar