24. december 2012

That's how my Christmas was





Ikke engang d. 24. december er jeg i julehumør, men det stoppede mig ikke i at fejre julen sammen med min familie. Jeg har fået rigtig mange gode gaver, og jeg er rigtig glad for dem alle! Den gave som jeg er mest glad for, er et gavekort på 400 kr.  ind til butikken Boxen som ligger inde på Aalborg Nytorv (herrebutik). Jeg har også fået et rigtig lækkert ur af min storebror og hans kæreste, et halssmykke af min farfar, og en halskæde fra Ginatricot fra min kusine.
Undskyld at billederne er så dårlige, men kunne ikke bruge blitz da den så ville gå ind i tingene. 

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fine gaver :D

    Jeg har en give-away på bloggen, hvor du kan vinde et ur fra DYRBERG/KERN til værdi a' 1000,-
    Kig forbi, hvis det lyder fristende
    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet