14. april 2013

Ciao


Hej, læsere, hvis der overhovedet er nogen.

Jeg har nu ikke skrevet her i pænt lang tid, og det er fordi jeg virkelig overvejer at droppe min blog. Jeg ved ikke hvor mange der læser min blog, og jeg ved ikke om jeg nogensinde vil kunne få flere læsere end dem der er.

Er du en af dem der læser min blog, så ville det være rigtig dejligt hvis du skrev i kommentaren! Jeg har egentlig planlagt et nyt indlæg, men det vælger jeg så ikke at udgive eftersom jeg også gerne vil stoppe med at blogge.

3 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke mange læsere, men blev ved med at del din blog på facebook, instagram osv. Min den bliver hele tiden mere og mere populær. Den bliver først rigtigt populær når du blogger, selvom der ikke er mange der læser det. Jeg nyder at blogge, og at have det frirum for mig selv. Knus
    www.helenethomsen.com

    SvarSlet
  2. Syntes ikke du skal droppe det. Min blog har heller ikke særlig mange følgere, men jeg gør hvad jeg kan for at der skal komme flere!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet