17. marts 2013

Sunde cookies

Jeg havde igår sat mig for at når jeg kom hjem fra arbejde ville jeg igang med at bage, også selvom det først ville være ved en 23:00 tiden jeg kunne begynde. Men, så skrev min gode veninde og spurgte om jeg ville med i gaden. Eftersom jeg næsten ingen penge har denne måned, så fik jeg lov til at låne 200 kr af min søster.
Kvart i 12 stod Rikke (min veninde) og jeg inde på Nytorv, og så gik vi ellers mod Jomfru Ane gade. En rigtig dejlig aften, med en rigtig dejlig veninde !

Nå, men nu til mine cookies.

Ingredienser :

2 modne bananer
4 dl. havregryn
2 spk kakaopulver


Mos dine to bananer og få det over i en skål. Hæld derefter 4 dl. havregryn op i en skål, og tag derefter 2 spk kakaopulver i skålen. Når du har samlet alle ingredienser, skal det bare blandes godt sammen, og derefter over på en bradepande, og ind i ovnen med det i 15-18 minutter på 200 grader.


OBS: Jeg har taget to spk kakaopulver i - med top. MAn bestemmer selvfølgelig selv hvor meget kakao man vil have i. Man kan også tilføje nogen mandler hvis det er det man vil. Kun fantasien sætter grænser !















Ingen kommentarer:

Send en kommentar