18. februar 2013

Egen lejlighed


Jeg er der, hvor jeg meget gerne vil have mit eget at bo i. Jeg har kigget på lidt lejligheder, men lejligheder er altså heller ikke billige. Jeg er gået i ''move-away-mode'' sidder og kigger på møbler konstant, når jeg er på nettet, og jeg har bare virkelig lyst til at tjene en masse penge, så jeg kan få råd til en lejlighed! Jeg vil virkelig virkelig gerne bo i egen lejlighed.

Jeg ved godt der er så meget man skal betale, men med en SU på 2800 kr. om måneden, i oktober eller noget (når jeg er fyldt 18, sjovt nok) og så løn på 3000 kr. om måneden - hvis jeg finder nyt arbejde, da jeg bliver fyret når jeg fylder 18, i Fakta. Jeg tror sagtens jeg ville kunne klare det. Jeg vil i hvert fald gerne i egen lejlighed, om så det er en et værelses eller to værelses - jeg er lidt ligeglad. Kunne også være fedt at flytte sammen med en veninde, men så alligevel - så er det ikke helt mit eget, hvilket jeg gerne vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar