10. december 2012

Julesteming igen i år











Hey Bloggen. Nu er julen ved at nærme sig, og min mor syntes åbenbart det var på tide at pynte op til jul. Min mor brugte weekenden på at pynte op til jul, og jeg synes det er blevet rigtig hyggeligt inde i stuen nu! I weekenden var jeg ikke hjemme, og kunne derfor ikke hjælpe med at pynte op. Min mor er stor Trip Trap nisse fan, så hun har da en del af dem.

Jeg tilbragte to herlige dage sammen med min veninde Cristiana - det var en dejlig weekend. Jeg tog fra hende her i morges. Faktisk tog vi en bus sammen, jeg stod af bussen lidt før hende, så jeg kunne komme hjem. Jeg går som nævnt tidligere ikke i skole, men det gør Cristiana, så hun skulle lidt længere med bussen.
Lørdagen da jeg skulle hjem til hende, var vi inde og træne først, og mine muskler er godt ømme efter den omgang træning.
   
      Imorgen tager jeg på arbejde i 4 timer, hvor jeg skal hjælpe med at sætte varer op. Imorgen klokken 6, tager Cristiana og jeg ind og træner igen. Onsdag regner jeg stærkt med at komme op og aflevere de bøger jeg stadig har fra gymnasiet, og komme op med min ansøg til Rema1000. Denne uge skal nok blive god, ligesom den forrige også var.

1 kommentar: