22. november 2012

Coolstuff - Gadgets

Gadgets

Dette indlæg vil jeg give til Coolstuff.dk. Jeg deltager i en konkurrence som bliver afholdt af selve hjemmesiden. Jeg skal skrive om det produkt jeg gerne vil have i julegave, fra Coolstuff.

Jeg er en pige der kan lide lidt af hvert. Jeg er en smule drenget når det kommer til så meget. Jeg kan godt lide at gå i drengetøj, stå på skateboard - når jeg har mulighed for det. Jeg spiller Counter Strike Source, og jeg tænker nogen gange også som en dreng. Udover at jeg er en smule drenget med det, så er jeg også til stærk mad! Siger ikke piger ikke er til stærk mad, men størstedelen af de der kan lide stærkt mad, er mænd.

Det produkt jeg gerne vil have fra coolstuff, er en  ghost pepper sauce. En meget stærk sovs, som jeg bare er nød til at eje - det siges den er så stærk, at ikke særlig mange kan spise den, uden at de er ved at dø! Ikke bogstavlig talt, men sådan helt seriøst - så er den stærk. Er Ghost Pepper Sauce for stærk til mig?

Der findes rigtig mange sjove ting inde på coolstuff, og jeg vil da meget gerne anbefale at man går ind på den hjemmeside, hvis man leder efter en sjov julegave! Tjek dette link! Årest julegave 2012.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar