26. oktober 2012

HF - Valgfag


Nu skal jeg snart til at vælge de fag jeg gerne vil have på andet år, på HF. Jeg ved godt allerede hvad jeg vil vælge, men jeg vil nu alligevel dele det. Faktisk er jeg liiidt i tvivl. Men jeg håber da at det jeg vælger kun er godt for den uddannelse jeg vil have.

     Det har altid været en første- prioritet at jeg skulle vælge idræt og fransk. Men eftersom vi skal skrive 3 fag på, har jeg også tænkt på spansk. Der er også italiensk, så jeg sidder lidt fast. Men idræt og fransk er fastlagt at de fag vil jeg have! Spansk eller italiensk? Jeg hælder rigtig meget til spansk, men det er kun fordi det også lyder rigtig smukt ligesom fransk.
Udover at jeg går i skole, går på arbejde og er sammen med mine venner, så pjækker jeg faktisk også rimlig meget fra skolen. Jeg har i den her uge pjækket to gange, og det er virkelig ikke godt! Men jeg gør det alligevel. Jeg er virkelig træt af skolen - der er ingen fag der tiltaler mig endnu. Det sker dog når jeg skal have fransk, idræt og spansk.

Ligenu er jeg faktisk også i gang med at skrive en dagbog. Jeg skriver i den hver dag til og med det nye år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar