29. september 2012

Photoshot failed


Min søster og jeg tog i går aftes bussen til Frederikshavn. Rikke fik lyst til at tage billeder, og det gjorde jeg også, så vi tænkte vi ville til Frederikshavn. Vi nåede ikke til Frederikshavn før vi blev trætte, så vi stod af i Sæby. I Sæby overnattede vi ved en kammerat, og det var rigtig hyggeligt.

Men meningen var at vi skulle tage billeder - det fik vi ikke gjort. Vi fik taget 4 billeder, men kun et af mig, hvor jeg stod i det tøj jeg havde på fra starten af. Vi havde taget to tasker med, fyldt med tøj og alt muligt andet, for at få taget en masse billeder. I får nu det billede der blev taget af mig. Ikke at det er fantastisk flot eller noget, men jeg synes et eller andet sted at det er så naturligt, at det billede får mig til at smile.

Det er lidt trist at kvaliteten er så dårlig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar