28. august 2012

Konkurrence #1

Som lovet ville jeg fortælle jer mere om konkurrencen, og det vil jeg nu.

Alle de der vil deltage skal linke deres blog i en kommentar (til dette indlæg) og så vil jeg 'norminere' en blog som ''Bedste blog'' og som ''Flotteste blog''. Der er dog også nogle krav, inden I kan deltage og de kommer her!
Jeg vil skrive til nogen blogs at de er med i konkurrencen, hvis jeg føler for det. Kan sige at det allerede er sket!
Krav for deltagelse:
At man har over 10 læsere
At man er fast læser på min blog
At man bor i Danmark (Af hensyn til at sende præmien)
Man skal skrive i et indlæg på bloggen ''Jeg deltager i Louises blog konkurrence. LINK: inspirationalvintage.blogspot.com''
Det må godt stå anderledes, bare der står det i indlægget. 

Jeg vil kontakte de 10 de er med i konkurrencen, på deres blog, så man skal ikke være inaktiv på sin blog, hvis man vil være sikker på at få beskeden. Jeg skriver også hvis man ikke er med i konkurrencen. Præmien vil I få at se, og høre om i næste indlæg.

4 kommentarer:

  1. Hvis du har skrevet til en, er man så automatisk med?? :-)

    SvarSlet
  2. Hvis man selv vil, så er man :)

    SvarSlet
  3. Super! :D Du må meget gerne dele beskeden videre, for der er indtil videre kun 3 med. Kunne være lækkert med et par stykker mere.

    SvarSlet